niedziela, 6 listopada 2016

Aneta Krasińska - Szukając Szczęścia - Book Tour



Poznajemy młodą niepracującą matkę Malwinę , jej świat runął, gdy usłyszała diagnozę swojej malutkiej córki Dagusi zespół Pierre a' Robina . Malwina mimo przeciwności losu się nie poddaje , jest samotnie wychowywyjącą niepełnosprawne dziecko matką . Stara się iść z podniesioną głową i cieszyć się z każdego dnia i coraz to nowszych postępów swojej córeczki . Kobieta codziennie odbudowuje w sobie chęć i walkę do życia dla siebie i swojej małej córeczki . Malwina i Dagusia zostały odtrącone przez ojca dziewczynki a w tym samym pozbawione miłości , troski , wsparcia, a także bezpieczeństwa , który tak bardzo ze względu na stan zdrowia potrzebują obydwie .









Książka mówi nam o prawdziwym życiu . Porusza dobry temat , życia rodzin gdzie pojawia się w domu niepełnosprawność . W książce się zakochałam i cieszę się, że mogłam ją przeczytać dzięki book tour zorganizowanego u Literacki Świat Cyrysi

Jak każda książka wzbudza dobre, jak i te złe emocje , lecz w szukając szczęścia górują same dobre. 

Przyjemnie mi się czytało książkę i powiem wam, że bardzo mnie zaciekawiła i żałuje, że tak szybko się skończyła .







2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w mojej zabawie. Cieszę się, że książka przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że powieść przypadał Pani do gustu :)

    OdpowiedzUsuń