poniedziałek, 24 października 2016

Adelina Tulińska - Dotyk Północy - book tour

Laura jest młodą kobietą, wiedzie normalne spokojne życie. Na co dzień pracuje, spotyka się ze znajomymi oraz przyjaciółmi, a także kończy studia. Gdy wyjeżdża na wolontariat do dalekiej Norwegi nie jest świadoma tego, co ją czeka w najbliższym czasie . Nie przypuszcza nawet, że jej życie diametralnie ulegnie zmian. Tam poznaje młodego mężczyznę o imieniu Gabriel, który ją intryguje, pociąga, lecz także od siebie odpycha. Gabriel potrafić zawładnąć ciałem wbrew jej woli. Ale czy Laura pozwoli władać swoim ciałem ? Jaką mroczną tajemnice ukrywa rodzina, w której Laura się zatrzymała ?








Książka należy do lekkich , szybko się ją czyta. Pokazuje nam jak pochłaniająca i interesująca potrafi być polska literatura. Jak wiele talentów mamy w Polsce a wiele z nich jest ukrywane w autorskich szufladach. Nie da się ukryć, że książka mną zawładneła, ale ja jestem z tego zadowolona.

Autorka nie bała się urozmaicić czytelnikowi chwile z jej książka, postanowiła dodać zabawne dialogi, a także sytuacje. Ja osobiście czułam się ,jakbym uczestniczyła we wszystkim wraz z Laurą i to górowało podczas czytania. Dlatego nie boje się wam polecić książki  Dotyk Północy  bo wiem, że wami także zawładnie , że pokochacie bohaterów z każdym rozdziałem coraz bardziej tak jak ja to zrobiłam.







1 komentarz:

  1. Jak to miło widzieć, że książka swoje już przeszła...patrząc na okładkę...jak bym ją miała sądząc po recenzji wchlonelabym ją jak Ty!

    OdpowiedzUsuń