sobota, 10 września 2016

Agata Czykierda - Grabowska - Jak Powietrze

Dominik - jest chłopakiem który musi walczyć z losem , całe życie ma pod górkę . Nie ma czasu na swoje przyjemności , na różne rozrywki może o nich jedynie pomarzyć priorytetem dla niego jest młodsze rodzeństwo i zapewnienie im dobrych warunków . Dla nich jest w stanie poświecić wszystko .
Oliwia -Świetne studia , przystojny męźczyzna , pochodzi z zamożnej rodziny , prowadzi życie jak wiele osób może tylko pomarzyć i pozazdrościć jdnak ona nie robi z siebie kapryśnej paniusi . Jest zwykła dziewczyną  ,która chce sama na wszystko zapracować . 
Mimo że pochodzą z tak różnych światów los  ich do siebie ciagnie . I w krótrce okazuje się że Oliwia i Dominik nie mogą bez siebie żyć . Ona jest dla niego jak powietrze , a on dla niej jest spokojem długo wyczekiwanym przez dziewczyne .
Co im los przyniesie ? Czy ich  miłość ma szanse ? Jak poradzą sobie ? Czy Dominik będzie umiał odciąć się od bolesnej a zarazem smutnej przeszłości ? Czy da się żyć bez powietrza i spokoju ? 


Autorka pokazuje jak otwierać oczy na świat , na miłość , Życie niestety nie zawsze jest kolorowe i to widać na przykładzie tej histori . W histori tych dwojga jest poruszona historia związana z pobytem w domu dziecka przez jednego z bohaterów . Pobyt w domu dziecka nie należy do łatwych , to trauma dla dziecka i nieraz z nim zostaje do końca życia ale nie możemy skreślać takich osób . Takie osoby są takie jak my normalne , przecież to nie ich wina że tam trafili  nieraz by mieli lepiej w domu dziecka niż w własnych domach . Książka  wzbudza w nas dużo pozytywnych emocji .Trudno mi jest pisać recenzje książki która wzbudziła we mnie tyle tak dobrych emocji że aż zapierło mi dech w piersiach.  To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki , mogłam poznać ją w części w wywiadzie w któyrym z nią prowadziłam wraz z Czytaninką . Lecz napewno to nie jest moje ostatnie spotkanie z nią . Chce jeszcze raz ! Autorce chyle pokłony za tak dobrą książkę i dziękuje za tyle wspaniałych emocji podczas czytania Jak Powietrze wręcz nie mogłam się od niej oderwać ! .






























Książkę przeczytałam dzięki book tour zorganizowanego dzięki blogu Poligon Domowy . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz