wtorek, 6 września 2016

Agnieszka Lingas -Łoniewska - Jesteś Moja Dzikusko

Jesteś moją dzikuską to piękna wzruszająca opowieść o młodzięczej miłości jaką mogą przeżyć dwoje kochających się ludzi . Pokazuje nam jak dużo potrafimy przeżyć dobrych i złych chwil by być ze sobą i być szczęśliwi .  Anthony Tolland uczeń maturalnej klasy prywatnego liceum należy do osób ,które dosyć często wpadają w złość i przez swoje pięści próbują załatwić wszystko .  Gdy matka Tollanda po śmierci swojej najlepszej przyjaciółki z młodości postanawia przygarnąć jej córke pod swój dach Anthony nie jest zachwycony  ,ogarnia go złość i nie chęć . Nie jest świadomy jak zielono oka rudowłosa piękność Natalia zmieni jego życie . Czy Antek i Nata będą razem ? Jakie tajemnice skrywa tych dwoje młodych ludzi ? Co przyniesie im los ? Czy mimo złych doświadczeń na swoich drogach uda im się stworzyć coś pięknego ? Czy Nata odnajdzie swojego ojca którego szukała jeszcze w Krakowie ? 





Czytając książkę pojawiało u mnie się dużo pytań , niektóre znalazły odpowiedź z dalszym czasem nie które są do teraz . Książkę przeczytałam jednym tchem  i bardzo mnie zaskoczyła wręcz nie chciałam się od niej oderwać . Mam bardzo dziwne uczucia , które nie zawsze zostają ze mną po przeczytaniu tak dobrych książek . Moje uczucia należą oczywiście do tych dobrych  , emocje dają góre i bardzo trudno je opisać . Bardzo polubiłam tych dwoje młodych bohaterów , pokazują jak dużo można wycierpieć Chętnie bym przeczytała dalsze losy Antka i Naty  ponieważ ich historia i sami bohaterowie mnie bardzo zaciekawili więc chętnie bym się dowiedziała ich reszte historii. Po proszę wiecej takich książek które rozwalają mnie na milion małych kawałeczków ! 
I czekam na więcej takich wrażeń podczas czytania  , przede wszystkim bardzo dobrych wrażeń  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz