wtorek, 9 sierpnia 2016

Wanda Szymanowska - Czerwone Szpilki

Czerwone Szpilki to ostatnia część o trylogii o niezwykłej Antoninie i jej butach .
Antonina główna bohaterka w wieku już dojrzałym wciąż poszukuje szczęścia po swoich przejściach , w każdej historii swojego życia porzuca swoje obuwie .
Zielone kalosze , neibieskie sandały przyszła kolej na szpilki  i to niezwykłe szpilki koloru czerwonego .
Czy przyniosą jej szczęście? Czy odnajdzie drogę do samej siebie ?

Czytają już ostatnią część  historii  Tośki bardzo mi było smutno że to już koniec . I szczerze odwlekałam czytania wczesniej Czerwonych Szpilek nie chciałam dopuścić do końca przygód Tośki .
Każda jej histria była bardzo dobrze napisana , czasami miałam wrażęnie że stoję koło niej !
Książka bardzo wciąga jak cała histria i wydaje mi się że to nie tylko styl pisania jaki autorka przed nami odsłania .
Autorka porusza w każdej swojej książce tematy , normalne  codzienne życie ludzi i ich historie może dlatego tak mnie  ciągnie do książek Pani Wandy .
Bardzo się cieszę że mogłam poznać twórczość tej autorki i przeczytać jej książki które są świetne  !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz