piątek, 5 sierpnia 2016

Mia Sheridan - Eden - Nowy Początek

Eden -Nowy Początek to powieść w  której nie jest obce cierpienie , strata , tęsknota a także ból . Po tragicznych wydarzeniach jakie napotkały Arkadie , życie dwoje młodych osób Eden i Caldera bardzo się zmienia . Oboje są myśli że to drugie zgineło .
Eden - znajduje bezpieczny kąt w domu bogatego jubilera gdzie uczy jego wnuczkę gry na fortepianie . 
Calder - toczy walkę z demonami pod opieką przyjaciela z dzieciństwa Xandra . 
Po mału zaczynają żyć bez siebie . Eden poznaje prawdę że jako mała dziewczynka została porwana i udaje jej się odnaleść matkę .  Za to Calder zostaje artystą malarzem . 
Mimo że powoli zaczynają żyć swoim życiem czują jakąś pustkę  do czasu gdy ich drogi  znowu się nie łączą .



Czy uda im się żyć blisko siebie ?  Czy są  sobie przeznaczeni ? 
Książka wciągneła mnie jak poprzednia  i szybko ją pochłonełam . 
Autorka bardzo mnie zaskakuje   ponieważ to nie jest pierwsza książka po którą sięgam tej autorki  ,za każdym razem jej styl , jej otwartość mnie zaskakują . 
Autorka m świetny styll pisania  i historia tych dwojga osób jest piękna . 

Książkę polecam z całego serca  a za możliwość przeczytania książki dziekuję wydawnictwu Helion.



1 komentarz:

  1. Niedługo sama będę ją czytać :D Już jest w drodze do mnie :D

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń