czwartek, 4 sierpnia 2016

Mia Sheridan - Calder -Narodziny Odwagi

Calder jest to piękna historia o miłości , odwadze i przeznaczeniu . Pokazuje nam jak miłość możę pokonać wszystkie przeciwności .  Caleder to dziesięcioletni chłopiec , poraz pierwszy poznaje ośmioletnią Eden  jest świadomy że dziewczynka która właśnie przed nim stoi ma być w przyszłości żoną przywódcy sekty . 
Calder i Eden nie chcą rezygnować z swoich marzeń i chcą walczyć .
On - odważny Ona - zdeterminowana 
Czy uda im się ta walka o godność , o swoją miłość ? 
Czy będą mogli decydować o swoim życiu ? Jak potoczą się losy Eden i Caldera ? 




O książce słyszałam wiele dobrych recenzji  , lecz ich nie czytałam i powiem wam że nie spodziewałam się jakie uczucia ona we mnie wywoła .
To kolejna książka przy której nie mogę powstrzymać łez . Książka bardzo porusza , ale też rozwala emocjonalnie . Bałam się że jeźeli sięgnę po nią zbyt wcześnie po poprzedniej książce która wywoła spore emocje to nie będę obiektywna w pisaniu recenzji  . Ale ta książka również wywołała we mnie rozwalenie emocjonalne   , czytając Caldera nie ma miejsca tu na nude na chęci przerwania jej  czyta się jednym tchem . 
I ja tak książkę właśnie pochłonełam , nie mogłam się od niej odciągnać .
Książkę polecam z całego serca i napewno będę do niej powracać  bo naprawdę warto . Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Helion.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz