niedziela, 28 sierpnia 2016

Liebster Blog Award # 2

Zapraszam was do mojego kolejnego LBA do którego nominowała mnie Michalina z bloga Papierowy bluszcz.
  




Moje odpowiedzi:

1. Ulubiony kolor to…
Mój ulubiony kolor jest fioletowy i czarny . 

2. Po książkę z jakiego gatunku nigdy byś nie sięgnęła?
U mnie nie ma czegoś takiego że ten gatunek odpada czy nie sięgnę po niego ja staram się czytać wszystko  . Staram się nie szufladkować gatunków .

3. Co sądzisz o ex librisach? Czy chciałabyś mieć swój?

Może ominiemy to pytanie . Wole się nie wypowiadać 

4. Kolekcjonujesz zakładki?

Tak uzbierała mi się spora kolekcja :)

5. Ile książek masz w swojej biblioteczce?
Szczerze to nie wiem ponieważ nigdy ich nie liczyłam , Ale trochę się ich uzbierało :)

6. Książka twojego dzieciństwa to…
Mojego dzieciństwa hmm . Bardzo lubiłam bajkę o złotowłosej :)

7. Jakie danie przyrządziłabyś na romantyczną kolację z ukochanym (nieważne czy fikcyjnym czy nie :P ) ?
Jak już wiesz lubie kuchnie włoską , Więc pewnie skusiłabym się na zrobienie Lasagne :)

8. Ile książek udało ci się dotychczas przeczytać?

Wiesz co nie licze ich bo jest ich naprawde dużo . Czasami czytam książke jedną dziennie a czasami jedną na kilka dni :)

9. Co sądzisz o kolorowankach (dla dorosłych)?

To bardzo dobry pomysł . Sama mam jedną i powiem szczerze jak jestem zła albo mam zły dzień to sięgam po nią bo to po prostu uspokaja mnie .

10. Książkowy bohater o podobnym do ciebie charakterze?

Jeszcze takiego nie znalazłam :D 


 11. Wymień trzy ulubione książki…

Pierwsza to napewno biografia Amy Winehouse - Amy Moja Córka 
Druga od niedawna to jest  - Pokusa -Laurein Paige ( w sumie to cała seria ) 
a Trzecia to - Sny Morfeusza - K.N. Haner ( też od niedawna ) 
A tak szczerze to trudno wybrać swoje ulubione trzy książki bo te które są według mnie najlepsze i na długo je zapamietam i będę chciała do nich wracać to właśnie te są ulubione :d 


Moje pytania:
1.Szpilki czy Trampki ?
2. Lubisz czytać podczas jazdy ?
3.Najgorsza książka jaką przeczytałaś ?
4. Dużą masz bilioteczke ? ( pokaż zdjęcie ) 
5. Twoje marzenie związane z blogierm ?
6.Wolisz pożyczać książki czy kupować ?
7.Jaka jest rakcja twoich bliskich na twoje ciągłe czytanie ?
8. Morze czy góry ?
9 .Serie książek czy pojedyncze historie ?
10. Lubisz zanzaczać najlepsze fragmenty /cytaty w książce ?
11. Najwieksza książka jaką przeczytałaś to ? 



Nominuję:

Przeczytanki 
Czytaninka 
Czytanie Naszym Życiem
Readling-my-love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz