niedziela, 28 sierpnia 2016

K.Bromberg - Hard Beat Taniec nad otchłanią - Przedpremierowo

Gdy Korespondenta wojennego Tannera Tomsa podczas jednej z wypraw gninie narzeczona Stella zmienia się on bezporwrotnie .Stella była jednocześnie jego partnerką zawodową jak życiową .Stella i Tanner wspołpracowali ze sobą 10 lat Ona fotograf , On Korespondent .
Jego ból i cierpienie dają o sobie znać  a on rzuca się w niebezpieczny wir by móc zapomnieć o stracie .  Poznaje piękną Beaux Croslyn swoją nową partnerkę  zawodową dla której z wzajemnością traci głowę . 
Czy Tamer zapomni o przeszłości przy pięknej fotografce Beaux ? Czy zanajdą odrobinę szczęścia ? 
Jak potoczą się ich losy ?




Książka wbrew szystkim regułom jest pełna adrenaliny , namiętności a także sekretów . 
Hardx Beat rozwaliła mnie na małe kawałeczki  pokazuje nam jak męźczynza próbuje walczyć ze stratą bliskiej osoby . Szczerze troche się popłakałam czytając tą książkę  a adrenalina której jest dużo w książce trzyma do końca i to chyba lubie najbardziej . 
Przyznam wam że początek książki był dla mnie trudny nie chciałam czytać   było ciężko ale się przełamałam i wytrwałam i jestem zadowolona ! . 
Dowiedziałam się że na Hard Beat seria się nie skończy więc sie z tego cieszę ale kiedy będą nastepne części tego nikt nie wie więc trzeba będzie poczekać mam nadzieje że nie długo :) 
W niektórych momentach bez płaczu się nie odbyło ale powiem wam że warto nieraz stracić łzy nad dobrą książką .Jak wam już wspominałam na górze w książce pojawia się sporo adrenaliny , namiętności  , sekretów ale też jest sporo emocji dobrych czasami złych ale to dodaje uroku tej części serii Driven . 























Za możliwość przeczytania książki przedpremierowo dziękuje wydawnictu Helion . Książka ma premiere 28 Września 2016 . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz