czwartek, 18 sierpnia 2016

K. Bromberg - Raced ściany uczuć - Seria Driven

Krysty Bromberg dzięki Raced dopełniła brakujące puzle  , których byłam bardzo ciekawa . W Raced odkrywa dla nas uczucia i plany skomplikowanego dość mężczyzny i jego tajemnice .  Możemy poznać co działo się w jego głowie w naistotniejszych erotycznych scenach trylogii .  Głównego bohatera poznaliśmy jako niezależnego , odważnego  i aroganckiego. Tym razem poznajemy jego pwność siebie  , obawy i lęki którym autorka pościęciła bardzo dużo uwagi z czego osobiście jestem zadowolona . Autorka stworzyła tym razem powieść skupiającą się na przemyśleniach Caltona . 









Bardzo zaskoczyło mnie to że pomimo powielających się scen mamy w nich pewną świerzość  a także nowe spojrzenie na nie .
Strzałem w dziesiątke uważam fakt iż autorka przedstawia wyryfkowe fragmenty z perspektywy Caltona . 
Poznajemy sceny nie tylko oczami Rylee ale też z strony jej ukochanego .Raced wzbudził we mnie na nowo emocje i upewnił mnie że seria Driven jest bardzo dobrą erotyczną trylogią i takie trylogie chcę czytać 


























Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictu Helion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz