środa, 17 sierpnia 2016

K. Bromberg - Crashed w zderzeniu z miłością tom III

Trzeci tom to mocna próba dla Rylee musi wiele wycierpieć a wiele szokujących wiadomości o Caltonie tego nie ulepsza . Czy uda jej się uzdrowić jego zaburzoną psychikę z którą wzmaga się  od dzieciństwa ? Rylee pokazuje nam ile jest wstanie zdziałać bezwarunkowa miłość do ukochanego  i ile jest wstanie dla niej wycierpieć .  Podziwiam Rylee  jaką ma cierpliwość  , pokłady siły i determinacje  by dzięki niej Calton się odrodził jako człowiek a przede wszystkim romantyczny kochanek . Pierwszy tom jak i drugi bardzo mnie wciągneły ale przy trzecim kompletnie przepadłam w świecie bohaterów .






W seri Driven  znajdziecie mnustwo pożądania , emocji , namiętności po problemy , śmieszne sytuacja a także dylematy bohaterów .Książka tak mnie wciągneła że przeczytałam ją jednym tchem  w jeden dzień . Bohaterzy w każdym tomie coraz bardziej mnie zaskakują i coraz bardziej nie mogę się od nich oraz od książki odciągnąć .


























Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Helion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz