niedziela, 21 sierpnia 2016

Erc Zerki-Evski - Empaton -Pierwotne wynaturzenie

Ostatnio miałam okazje przeczytac Empaton - pierwotne wynaturzenie jest to powieść science-fiction dzięki współpracy z autorem .
Empaton to powieść która rozpoczyna się na lotnisku w  Berlinie gdzie doszło do katastrofy. Pilot który niesprawiał wcześniej problemów , oraz nie posiadał żadnych oznak depresji uderza samolotem w budynek pełen ludzi .Stacje informacyjne nie  mogą nadążyć z ifnormacjami , okazuje się że jedna z dziennikarka telewizji ALLDAY wiedziała o zbliżającej się katastrofie  zanim ona się wydarzyła . Kim jest męźczyzna który poinformowała ją o zdarzeniu ? Czy mogła zapobiec katastrofie ? Do czego doprowadzi śledztwo ? Czym jest siła która opserwuje wszystkie zdarzenia ? 
Empaton -pierwotne wynaturzenie to debiutancka książka autora , która została wydana przez niego samego i jest dostpęna jako e-book .




Jak wiadomo jest to pierwszy tom książki . Książka wzbudza bardzo dużo silnych emocji.
Autor ma dobry styl , i bardzo dobrze napisał książkę , czyta się ją szybko ,  trzyma cały czas w napięciu co bardzo lubię . Na początku nie byłam przekona co do książki a raczej jej rodzaju , bałam się że nie podołam i w połowie ją odłoże  co tak się nie stało bo autor od prawie samego początku przekonywał mnie do tego rodzaju książek i powiem wam że mu się to udało bo coraz częściej mam w planach czytać ksiażki science-fiction. 

Bardzo się cieszę ża zaufanie  autora i możliwość przeczytania i zapoznania się z jego twórczością . 
Zdecydowanie czekam na kolejne tomy ! . 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz