środa, 6 lipca 2016

Wanda Szymanowska -"Lardżerka "

To niesamowita powieść oparta na faktach ,
odpowiada na pytanie "jak schudnąć bez wyrzeczeń " . Bohaterka Zofia swoje stresy zajada słodkościami .   Efekt zajadania ?  70 kilo nadwagi !!!!
Gdy jej małżonek postanawia ją porównać do balii , coś w niej pęka .
Książka zawiera rady praktyczne jak się nie poddać efektu jo-ja lub schudnąć a nie odmawiać sobie .
Cieszę się że sięgnełam po " Lardżerke " książka porusza życiowe problemy  , a styl autorki jest świetny . Autorka dzięki tej książce uświadamia nam jak ważne jest to by jeść zdrowo i o wyznaczonych porach dnia . Życie grubszych osób jest trudne niż osób chudszych . Pewnie nie raz spotkaliście się  że  osoby grubsze  niektórzy traktują źle ?
Dlatego bo im się trudniej poruszać , bo mają nadwagę , za dużo ciała . Nikt nie powinien traktować ludzi źle , bo są otyli , Ludzie są uprzedzeni do takich ludzi i niestety nic z tym nie poradzimy .
Niektórzy mają problemy z jedzeniem , a nawet  powiedziałabym są uzależnieni od niego  i wiem z doświadczenia , że  nie zawsze się do tego przyznają. Gdy  dochodzi do porażki życiowej lub smutnego dnia my idziemy na zakupy np po nowe buty czy książkę a osoby otyłe , uzależnione od jedzenia albo do domu coś zjeść albo do fastfoodu. Dlatego cieszę się że sięgnełam po twórczość Pani Wandy i najbliższym czasie to nie będzię jedyna powieść tej autorki na blogu ! :)


3 komentarze:

  1. Tak to bardzo fajna książka która pozwala spojrzeć inaczej na świat otyłych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra i optymistyczna książka. Podobała mi się i cieszę się, że na nią trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,już zostałam zachęcona co do autorki....zaczynam się rozglądać za jakąś książką .....właściwie po jednej przeczytanej można dowiedzieć się mniej więcej co do sposobu pisania ,czy to do mnie przemawia. Z tych zachęceń....Twojego też "widzę" że mogą to być i moje klimaty..

    OdpowiedzUsuń