wtorek, 5 lipca 2016

Dorota Schrammek - Wiatr Wspomnień

Matylda po stracie męża postanawia kontynuować jego dzieło i startuje na wójta . Dzień zaczyna od wizyty u męża na cmetarzu a potem jak co dzień idzie do pracy . Pobierowo jest piękne latem i w tedy najbardziej tętni życiem . Do pozostałych bohaterów dochodzą nowi . Co skrywaja? Co im przyniesie los ? Czy przeszłość weźmie górę nad tym co jest teraz? Jak wiemy Wiatr Wspomnień jest to trzecia część trylogii Pobierowskiej nie miałam jeszcze przyjemności czytać pierwszych dwóch części ale zrobię to jeszcze w tym miesiącu . To moja pierwsza przygoda z twórczością Pani Dorota Schramek ale na pewno nie ostatnia ! Życie Pobierowa tak mnie wyciągnęli że nie mogłam się od tej książki uwolnić i powiem wam szczerze że nie chciałam tego robić. Teraz czekam na dwie pierwsze części by móc się nacieszyć całą teologią .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz