piątek, 18 sierpnia 2017

Magdalena Giedrojć - Księżyc nad Rzymem

Otulona włoskim upałem opowieść o tym, jak rodzi się radość i przyjaźń...

A może i miłość.










Trzydziestokilkutenia Laura Pszczółka przyleciała do Rzymu na stypendium, realizując marzenie o studiowaniu historii sztuki w ojczyźnie wszelkiego piękna. Jej przewodnikiem po pełnym tajemnic i niespodzianek Wiecznym Mieście został Andrea, przystojny erudyta o smutnym spojrzeniu. Razem odkrywają urok długich rozmów, nie tylko o sztuce, najlepiej nad kieliszkiem przedniego wina.







Przeżyją niejeden zachwyt, zagubią się w zaułkach tak pięknych, że trudno z nich wrócić do prawdziwego świata.

W upalnym powietrzy wisi uczucie...







Czy mroczna przeszłość Andrei i smutne doświadczenia Laury pozwolą im raz jeszcze stworzyć bliską relację z drugą osobą? Czy Rzym pomóże im odnaleźć drogę do siebie?






Powieść Księżyc nad Rzymem, urzekła czytelnika swoją ciekawością, tajemniczością, a także swoim pięknem słów, opisów mojego ukochanego Rzymu. 

Była to moja pierwsza przygoda z twórczością Magdaleny Giedrojć i przyznam się, że bardzo udana oraz ciekawa. Zaskoczyła mnie swoją pasją do pisania, do opowiadania, zawdzięczam jej piękną przygodę z głównymi bohaterami nie tylko do włoch, ale także przygodę związaną z ich życiem. Magdalenie Giedrojć udało się mnie „wprowadzić” do swojej powieści i sprawić, że poczułam to piękne gorące słońce, poczułam się jak bym była na tych uliczkach pięknego Rzymu. Pięknie opisuje życie głównych bohaterów, Rzym a przede wszystkim dba o każdy najmniejszy szczegół, co zachęca czytelnika jeszcze bardziej.




Bardzo się cieszę, że mogłam poznać twórczość autorki, jej świeżość, jej pasję do pisania, bo to widać po pierwszych stronach, gdy autor piszę z wielką pasją, zamiłowaniem. Takie powieści jak Księżyc nad Rzymem zostają długo w pamięci i chętnie się do nich powraca, z pewnością tak będzie też u mnie na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę. I obiecuje, że na jednej przygodzie z tą autorką, a raczej z jej twórczością się nie skończy. 




Z przyjemnością mogę wam polecać, powieść Magdaleny Giedrojć Księżyc nad Rzymem. 

To jak sięgniesz po  książkę ? Dasz się zauroczyć głównymi bohaterami oraz pięknym Rzymem ?



































Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz