sobota, 18 lutego 2017

Monika Fudali - Kumulacja Gniewu

„Dusze nie zawsze udają się na tamten świat. Niekiedy na ziemi trzyma je coś silniejszego niż grawitacja. To nie pozwala im odejść, nie pozwala zaznać spokoju, niekiedy zamyka w pętli wspomnień, a niekiedy w amoku cierpienia.




Co może zrobić osamotnione dziecko w ciągłej retrospekcji własnej śmierci, własnego bólu?

Rodzi się w nim przerażający gniew bezsilności i strachu, który może ranić...”




Kumulacja Gniewu jest to ponowne spotkanie z Sato i Keisuke, komu tym razem pomogą ? Czy uda im się pomóc ? 




Kumulacja Gniewu, mimo że jest to bardzo krótka powieść , to nie należy ona do łatwych. Bardzo ciekawa, interesująca oraz wciągająca powieść, ale zarazem też bardzo smutna , w której pojawia się duże cierpienie , gniew ,bezsilność na to, co się wydarzyło. 

Gniew , że nie zapobiegło się tego , oraz nie zauważyło się tego, co się dzieje .







Z pewnością książka Moniki Fudali wywołuje sporych emocji, przyznam się, że ja przy kumulacji płakałam. Cieszę się, że mogłam przeczytać tę powieść , zapoznać się z jej twórczością . 




Mam nadzieję, że mimo trudnej tematyki, jaką porusza autorka w swojej powieści , wy sięgnięcie po nią . 

Dla autorki wielkie Szapo ba ! Za to, że nie bała się poruszyć tak bardzo częstego tematu w dzisiejszych czasach.




Wiem też, że będzie kolejna część Kumulacji i ja nie mogę się na nią już doczekać a wy ?



1 komentarz:

  1. Nie znam,nie czytałam i nie wiem czy po nią sięgnę.Jestem chyba zbytnio emocjonalna i jak ma mi się później śnić po nocach,to wolę nie.

    OdpowiedzUsuń