wtorek, 10 stycznia 2017

Kathrin Lange - Serce w Kawałkchach

Dawid po pięciu miesiącach spędzonych w Bostonie postanawia, że musi raz na zawsze rozliczyć się z przeszłością. Postanawia wrócić na przeklętą wyspę Marta's Vineyard, a zmartwiona Julia podąża za nim. Dawid chce sobie Dawid chce sobie przypomnieć tragicznie wydarzenia poprzedzające śmierć Charlie, ale czy to mu się uda ? Jedyne co utrwala sobie w pamięci to echo wystrzału. Dawid obawia się najgorszego, że to on zastrzelił narzeczoną. Gdy policja odnajduje kobiece szczątki w morzu. Julie ogarnia zwątpienie ? Co wydarzyło się w zimie na klifie ? Jaką role odegrał w tym wszystkim Dawid ?





Serce w kawałkach jest to kontynuacja niezwykłej i tajemniczej historii Julii odraz Dawida. W tej części wychodzą nowe fakty, wątki z przeszłości. Jest to książka emocjonalna, czytelnik, czytając ją zadaje sobie pełno pytań, na które nie zawsze otrzymuje odpowiedź. 

Z każdą stroną książki coraz bardziej wchodziłam w świat Julii oraz Dawida . Trudno mi pisać o odczuciach po tak emocjonującej oraz z wątkami smutnymi książce. Jednak bardzo się cieszę, że mogłam przeczytać całą serię powieści, która była zainspirowana słynną powieścią gotycką Rebeka Dephne du Maurier. Kathrine Lange pisała  powieść z niezwykłą starannością o najmniejsze szczegóły, z taką świeżością. Mam nadzieje że jeszcze nie raz spędzę miłe chwile przy twórczości autorki, ponieważ zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jak dla mnie książka warta przeczytania i nie tylko ta, lecz też cała seria.




A ty czy sięgniesz po niezwykła serie o sercu i jego przeżyciach ? 

Ta seria jest naprawdę warta, by ją przeczytać oraz zakupić by eksponowała twoją niezwykłą biblioteczkę ! :) 

U mnie seria posiada wyjątkowe miejsce na półce. 




A więc czy skusisz się ? 




Za możliwość przeczytania książki dziękuję Bussines and culture

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz