niedziela, 9 października 2016

Space BookTag

Zapraszam was na Space BookTag do którego nominowała mnie Michalina z Papierowy bluszcz .Za który serdecznie dziękuję .







SŁOŃCE – książka z gorącym bohaterem/bohaterką


Ah ! przychodzi mi na myśl trzech panów  . Pierwszy to Hudson z  Uwiklanych  drugi to Sed z Na szczycie i oczywiście Castiel z Ostatnio oddech <3

MERKURY – mała, lecz dobra książka


zdecydowanie jak dla mnie to książka Edyty Kowalskiej - Ścieżki życia .


WENUS – książka z dobrą główną bohaterką

Hmm . wiele jest takich bohaterek więc trudno mi jest wybrać ..  Mnie ostatnio zachwyciła Laura z Nakarmię Cię Miłością - Anny Dąbrowskiej


ZIEMIA – dość duża, ale przyjemna

Morfeusz - K. N. Hener 


MARS – książka bliska Twojemu sercu


Ostatnio to Ostatni Oddech - Aleksandra Szoć .


JOWISZ – największa cegła w twojej biblioteczce

Empaton - Pierwotne wynaturzenie - Erc Zerki Evski . Co nie zmienia faktu rzeczy że  książka jest świetna po prostu !



SATURN – książka nie z tej Ziemi

Nie będę orginalna jak powiem że mały książe 



URAN – niezła książka z niebieską okładką

Sweet ache. Krew gorętsza od wody jest po prostu fantastyczna !


NEPTUN – najdłuższa seria z całej kolekcji

Jak dla mnie seria Driven 


Nominuję:

1. Czytaninka 
2. Zagubieni w świecie książek 
3 . Lottaczyta 
4. Stan : Zaczytany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz