niedziela, 25 września 2016

Katy Evans - Manwhore

Piękna , młoda utalentowana dziennikarka Rachel ma przeprowadzić wywiad z jednym najbogatszych a zarazem najprzystojniejszym biznesmenów w Chicago. Znany w mieście jest jako playboy i któremu nie oprze się żadna kobieta . Rachel jest bardzo zdesperowana  i jest w stanie zrobić naprawdę wszystko by poznać sekrety Malcolma .Planuje napisać dobry tekst ,który zapewni jej błyskawiczną karierę ale czy jej się to uda ? Jak potoczy się historia i przygoda tych dwojga ? 









Książka wzbudza na prawdę wiele emocji . Długo zastanawiałam się jak napisać dla was tę recenzję by się zbytnio nie powtarzać  .Na samym początku gdy zaczełam czytać książkę miałam wrażenie że jest podobna do Greya lecz to co się działo później mnie mile zaskoczyło . Książka jest bardzo dobrze napisana , z dobrymi a nawet bym powiedziała świetnymi dialogami i powiem wam że żałuje że nie mam drugiego tomu już teraz na półce tylko muszę czekać na drugą cześć. Jestem zła bo takie zakończenia powinni stanowczo zabronić pisać !! Bo zdecydowanie moje serce tego nie wytrzymuje ale nic więcej wam nie zdradzę musicie sami przeczytać jak to was zaciekawiło . Jak najbardziej polecam wam książkę i nie mogę się doczekać następnego tomu. 




Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Kobiece .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz