sobota, 22 kwietnia 2017

K. Bromberg- Aced Uwikłani - Seria Driven

Rylee i Colton żyją długo i szczęśliwie... Stop.




Minęło sześć lat. Pora na zmianę w odwiecznym cyklu życia, które bajką nie jest. Zawsze przynosi jakieś niespodzianki, nie zawsze jednak pozytywne. Kruche szczęście może roztrzaskać się na zawsze. Przez jedno wydarzenie.




Odkryj najbardziej mroczne zakątki duszy Rylee i Coltona. Wkrocz w świat, w którym będziesz śmiać się i płakać razem z nimi, w którym doświadczysz rozpaczy i odrzucenia, ale też poznasz siłę prawdziwej miłości. Takiej, która potrafi przetrwać wszystkie klęski i niepowodzenia. I wyjść z nich zwycięsko.




Wiem jedno: nie mogę go opuścić.

Wiem jedno: nie mogę jej stracić.







Ale jak odzyskać kontrolę nad własnym życiem?



Zdecydowanie jest to najbardziej wyczekiwana książka przez zemnie. Jest emocjonująca, wciągająca, kipi namiętnością. Powiem szczerze, że nie mogłam się jej najpierw doczekać, a potem odciągnąć od niej.

Ponownie zostałam rozwalona na bardzo drobne kawałczeki emocjonalnie przez autorkę i nie wiem, czy uda mi się je pozbierać tak szybko.

Tej serii nie da się nie przeczytać. Nie da się przejść obojętnie. Lecz bez tony chusteczek i czekoladek nie dotrwasz do końca.

Powiem wam, że jak zobaczyłam, że paczka do mnie idzie z tym cudem siedziałam jak na szpilkach a jak doszła to od razu za nią się wzięłam. Zdecydowanie nie lubię czekać na kolejne części po kilka miesięcy. 







A ty skusisz się na serię Driven ? Sięgniesz po nią, by przeżywać wszystko z Rylee i Coltonem od samego początku ?




Polecam wam tę serię wartą, by mieć ją u siebie w biblioteczce.





























Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Helion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz