wtorek, 4 października 2016

Natasza Socha - Dziecko last minute

Poznajemy kobiete o imieniu Kalina ma 46 lat i jest w ciąży. Ojcem dziecka jest mężczyzna , którego poznała zaledwie kilka tygodni wcześniej .  Same nasuwają się pytania  Czy kalina jest odpowiedzialną osobą ? Czy może dostała kryzys wieku średniego ? A może nie myślała o tym wcześniej ? Czy  Kalina ucieszy się z późnego i nie planowanego macieżyństwa ? Jak potoczą się losy Kaliny i jej dziecka ? 
Życie głównych bohaterów jest wywrócone o 360 stropni ale czy na dobre ? Niepokój  potrafi się mieszać z szczęściem . Jak bardzo reclacje rodzinne ulegną zmian ?





Dziecko lat minute jest to kontynuacja seri Matki, czyli córki .Opowiada o tym że związki nie zawsze są idealne , a także nie należą do łatwych .Książka wywołuje dużo emocji podczas czytania . Autorka jest w bardzo dobrej formie i pokazuje nam taki swój pazur . Nie boi się swojego talentu , co nie zawsze występuje w parze z pisaniem :) Książka pochłoneła mnie i przeczytałam ją w jeden dzień .Bardzo dobrze mi się ją czytało  i powiem wam szczerze że jestem na tak . Mimo że nie czytałam Harmoni postanowiłam przeczytać Dziecko last minute i po przeczytaniu odrazu otworzyłam strone księgarni internetowej by ją zakupić .
Gdy czytałam książkę Nataszy Sochy bardzo mnie zaciekawił jej styl , jej otwartość . W książce możemy też  poznać dużo różnych wcieleń miłości , którą nie zawsze umiemy od tak dostrzec .Już się nie mogę doczekać kolejnej książki z serii Matki , czyli córki.



































Za     możliwość przeczytania książki dziekuję samej autorce jak i wydawnictwu Pascal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz